Cum e viața unui student în cămin?

27 Nov

Update: Articol postat în 15 Noiembrie 2010

Sunt studentă în anul trei.Azi-mâine termin facultatea şi nu am stat un singur minut în cămin.Am auzit şi eu tot felul de poveşti dar nu am trăit nimic din toate acestea.Stau în chirie şi sunt conştientă că sunt diferenţe foarte mari cu privire la aceste două spaţii locative.Mulţi dintre colegii şi prietenii mei care locuiesc in cămin mi-au spus că nu poţi simţi cu adevărat viaţa de student dacă nu ştii câte ceva şi despre viaţa din cămin.Să fie oare adevărat?!? Să fie doar o legendă, un mit?!? Nu ştiu, dar mi-am propus ca până termin facultatea să elucidez acest mister.

Viaţa unui căminist

Nu ştiu din proprie experienţă ce înseamnă să aştepţi un sfert de oră sau poate mai mult până să fii stăpânul unui ochi de aragaz pentru a reuşi să-ţi faci ceva de mâncare, sau să îţi faci o cafea care să te trezească din mahmureală căpătată azi-noapte la cheful din camera băieţilor.

Nu ştiu cum e să împarţi camera cu doi-trei necunoscuţi, care la început par inamici care vor să-ţi invadeze teritoriul privat şi după nici o săptămână devin cei mai buni prieteni, cu care există o mare probabilitate să păstrezi legătura toată viaţa.Nu ştiu cum te simţi atunci când ai vrea să dormi şi decibelii din camera alăturată se încăpăţânează să se facă auziţi de la intrarea în cămin.Bietul portar….

Nu cunosc sentimentul pe care îl simţi când primeşti pachet cu mâncarea preferată gătită de mama şi când s-o iei din frigider…ia-o de unde nu-i.Nu ştiu cum se face, dar atunci când iubitul/a te părăseşte sau când ai picat un examen, tot etajul complotează ca tu să fii din nou ok.

Elucidarea misterului

Nu ştiu dacă, eu o „necăministă”, am înţeles tocmai bine ce înseamnă viaţa în cămin.Poate am omis unele lucruri, sau poate unele nu stau chiar aşa după cum am relatat.Sunt pregătită, însă, să aflu cât mai multe lucruri interesante despre acesta.

Leave a comment