Avem invitatiile! ♥

12 Feb

A început 2014 și odată cu asta a început și numărătoarea inversă. Incet-încet, nunta noastră prinde contur și dintr-un proiect așa cum o priveam anul trecut devine tot palpabilă.Aproape zilnic bifez câte ceva ca “rezolvat” în pe lista lungăăăăăăăăă de task-uri.

Localul – bocked                           Pungi pentru cadouri

Fotograf – bocked                         Idei pentru decorarea sălii

Muzică – bocked                           Mici surprize pentru invitați

Invitațiile ♥  – bocked

și mai sunt multe pe care le-am rezolvat. Cu toate că poate părea devreme, având în vedere că evenimentul va avea loc în iulie, am preferat să ne apucăm din timp de pregătiri pentru că simt că am un oarecare control al situației.

Invitațiile le-am primit săptămâna trecută și suntem foarte, foarte încântați de felul în care arată. Iar feedback-ul a fost pe măsură. Sper din suflet ca invitații să le aprecieze. Nu o să pun nici o poză cu ele pentru că vreau să fie  surpriză.

Am început zilele astea să caut rochia perfectă. Am “frunzărit” netul, mai trebuie să merg să probez. Incă nu știu cum va arăta, dar abia aștept să știu care va fi alegerea mea finală.

Vă pup și vă țin la curent cu fel în care vor decurge lucrurile!

Noapte bună!

Wedding_Rings

sursa foto: setonparish-org.ecatholicchurches.com

Leave a comment